welkom

WELCOME TO THE HOME OF SHENQU





home of a new generation

we heart fashion, music, beauty and we heart you

maandag 2 augustus 2010

ALERT: Miss Sporty nagellak heeft namen!

Ik ben gek op nagellak. De mooie kleurtjes, de (soms) mooie flesjes maar wat de ervaring een fun-dimensie geeft, zijn toch echt wel de namen. Maar helaas hebben niet alle merken hun lakjes namen gegeven en dat is iets wat mij altijd een beetje teleurstelt en irriteert.. Want come on; zo moeilijk is het niet!

Een van de bekende naamloze budget lakjes zijn de lakjes van Miss Sporty. Leuke kleurtjes, sommige mensen vinden ze bagger maar ik vind ze wel prima alleen; het waren altijd nummers! Er is niks sexy aan getallen. Ik haat wiskunde, ik haat rekenen en ik haat getallen. Weg dus met enkel nummers!



Gelukkig zat ik laatst het web te doorspitten en kwam ik erachter dat reeds de Miss Sporty lakjes NAMEN hebben. Jaaaaa woehoe! En best leuke ook! Zo heet een gele 'Taxi' en een beetje holographic roze lakje 'Planet Pink'. Ik ben blij! Eindelijk hebben mijn huisdiertjes(yeahh i'm weird) namen.



Ga snel hierheen en dan naar makeup>nails et voilà je kunt alle lakjes mét namen bekijken.

xox

Shenqu

2 opmerkingen: