welkom

WELCOME TO THE HOME OF SHENQU





home of a new generation

we heart fashion, music, beauty and we heart you

woensdag 14 juli 2010

my first GOSH


Ja ik weet het.. o my GOSH dat dit pas me eerste is, maar ik ben nog maar net geobsedeerd door nagellak dus mijn stash is in de beginfase.

Bovendien was ik afgelopen tijd nogal broke-ish dus ging ik vooral voor budgetproof nagellakjes zoals essence, hema of catrice. Maar eerlijk is eerlijk; mooie, duurdere lakjes laten mijn hartje sneller kloppen als ik ze zie staan in de schappen. De GOSH lakjes heeft een vriendin van me altijd al aangeraden bij me en elke keer als zij ze ophad vond ik het heel erg mooie kleuren, je valt positief op met deze lakjes. Maar 6,75 voor een lakje geef ik niet elke dag uit, ik ben nog maar een arme scholier! Dus dit eerste GOSH lakje heeft mijn lieve lieve lieve lieve vriendje als een verrassing voor me gekocht! We stonden bij de schappen en ik had het over green hawaii en wild lilac, maar mijn hartje klopte toch sneller van green hawaii; hij straalde de schappen uit. Vroeger had ik het te heftig gevonden, maar ik ben inmiddels wel wat gewend aan opvallende kleurtjes en deze was serieus the beauty van het hele schap; hij schreeuwde gewoon om aandacht so pretty was hij.



Ik heb hem nog niet op gedaan, want me nagellak remover is opeens zoek, dus dat doe ik waarschijnlijk morgen. Maar even serieus; dit lakje is echt perrrrfect for summer! Ook voor het clubben vind ik hem wel cool. En ik las op sommige blogs dat hij niet goed dekte, maar toen ik hem net even snel testte dekte hij het in 1 laag perfect! Maar misschien heb ik the lucky jar ofzo haha. In ieder geval is dit lakje sowieso prachtig over een diepgroene kleur heen, dat weet ik zeker.
Als ik hem op heb gedaan, zal ik hem meteen swatchen en mijn mening geven. Ik ga denk ik binnenkort even een outfitje hierbij kopen. Een mooie donker/diepgroene jurk misschien?


Ik ben in ieder geval van plan veel meer duurdere lakjes te kopen. Tot nu toe heb ik eigenlijk alleen een Koh lakje, maybelline, rimmel en dit Gosh lakje dan. Nieuwe doelstelling dus!

xox

Shenqu

Geen opmerkingen:

Een reactie posten