welkom

WELCOME TO THE HOME OF SHENQU





home of a new generation

we heart fashion, music, beauty and we heart you

vrijdag 16 juli 2010

Shoplog

Oh yeahh, ik heb moeten wachten tot ik niet meer toally blut was, maar toen dat inmiddels zo was, brak de gekte uit. Want god wat ben ik gek op shoppen. Alhoewel ik passen soms errug kut vind en als het druk is(à la primark rotterdam) dan vind ik het toch echt moeilijk uit te houden.
Dat was dus vandaag niet zo, want ik ging lekker al vroeg zodat de werkenden en schoolgaanden nog niet in de stad waren om al het leuks voor me neus weg te grijpen. Ik had het rijk alleen(nou niet echt, er waren nog best een hoop mensen, maar het kon ermee door).

Ten eerste heb ik ontdekt dat in de Douglas op de Lijnbaan een enorme MAC afdeling zit!! OMG hij is serieus nog groter dan die bij de Bijenkorf. De meiden achter de balie daar waren ZO lief en ZO goed qua service en alles. Ik heb alleen niks gekocht, omdat ik niet teveel wilde uitgeven aan dingen die niet op me vakantielijstje stonden(ik ga nog naar Bulgarije en moest nog vakantieinkopen doen!). Maar ik vroeg dus even of de lady gaga lipstick nog lang in het assortiment bleef en de dames zeiden mij dat hij er nog minimaal 1 jaar in bleef en dat er in september een LIPGLOSS bij komt. JEEEEEJ. Ladygaga MAC lipgloss is toch wel heel cool. Ik ben namelijk een HUGE little monstertje en echt superrrfan numero 1.

De Douglas MAC afdeling is dus absoluut mijn nieuwe HOTSPOT!

Maar zoals ik net al zei was ik op een missie. Ik had het volgende lijstje samengesteld zodat ik niet zou afdwalen en thuis zou komen met andere dingen dan die dingen die ik ECHT nodig had;

2 rokjes
4 topjes
1 paar witte havaianas
1 bikini

En jawel, de shopgoden waren mij goed gezind vandaag want ik ben zelden zo goed geslaagd. Ik vond ik elke winkel precies wat ik nodig had; rokjes die precies in mijn budget pastten, topjes die me voor de verandering eens goed stonden en een bikini die perfect for me was alleen voor me havaianas moest ik op avontuur gaan omdat die dingen altijd zo snel uitverkocht zijn en dan ook echt OVERAL. Maar een aardige verkoopster bij de van den Assem wees me erop dat er een winkeltje was vlakbij de P&C waar haast niemand kwam en waar ze er superveel hadden. Ik dus als een gestoorde gek sprinten naar dat onbekende winkeltje. En ja hoor; daar stond een enorm rek nog helemaal gevuld met alle felbegeerde havaianas die overal uitverkocht waren behalve daar. Het was dan ook wel een rotplek om een winkel te hebben, afgezonderd van de mainstream aan mensen in de stad, maar dat was juist mijn geluk op dat moment. Me maat had ik al heel snel gevonden(er hingen er serieus nog best veel en ik heb een superstandaard maat 38). Dit winkeltje kende ik trouwens niet eens, maar toen ik ging afrekenen leek het op een soort hiphop-achtig winkeltje. Toen ik naar buiten liep, zag ik dat het 'Daily Rush' heette. Ik heb het in mijn geheugen gegrafeerd zodat ik komende jaren niet heel de stad door hoef voor me o so pretty slippertjes.

Op het laatst liep ik langs de kruitvat toen ik opweg was naar de metro en ik kon het niet laten even te spieken. In de stad heeft de kruidvat altijd veeeel meer dan bij mij in de buurt en daarom wil ik altijd even iets meenemen wat ik bij mij niet kan kopen.

Ik liep langs de schappen en stopje bij essence. Zag een hele schap met nailart en ik zag zoiets cutes. Zogenaamde 'Twin' nagellakjes. Het zijn 2 nagellakpotjes van dezelfde kleur, een gekleurde basecoat en een met alleen glitters die erbij passen. Ik vond het al heel leuk opzich, maar wat het echt zo schattig maakte waren de namen!


Mr.Big en Carrie nagellakjes


De roze basecoat heette 'Mr.Big' en de bijpassende glitterlak 'Carrie'(&iloooooveSATC).

De blauwe basecoat heette 'Clyde' en de bijpassende glitterlak 'Bonnie'.

De zilveren basecoat heette 'Romeo en de bijbehorende glitterlak 'Julia'.

Cute he? Ik heb de Mr. Big en Carrie nagellakjes meegenomen en moet zeggen de Mr. Big alleen is al heeeel mooi maar met de Carrie is het echt ZO PRACHTIG. Echt een aanradertje!!!


De nagellakjes kosten 1,70 en zijn er dus in verschillende kleurtjes! Maarrr niet te koop in alle fillialen van de kruidvat helaas..


Dus wat heb ik binnengehaald vandaag;


Ziet er een beetje raar uit op de foto en bovendien op zijn kop, maar dit rokje is echt zo leuk. Hij is supppperrrstrak en van een heerlijke stof. Het vormt zich zegmaar over je lichaam, echt heel leuk staat het. Hij was maar 8 euro bij The Sting en in het wit, donkerblauw, grijs, zwartgrijs gestreept en oudroze. Heeeel leuk ding, misschien haal ik de donkerblauwe ook nog wel.



Stippen zijn weer back in business, de h&m lag er VOL mee! Dit lieflijke rokje kun je gewoon dragen of hoog met een shirtje/topje erin. Ik vind hem heel cuty en hij kostte me maar 15 euro!



Topje in oudroze erbij! Lekker luchtig voor op vakantie. Deze topjes kosten maar 5 euro bij de h&m, maar zulke topjes heb je echt overal(Zara,Villa,The Sting etc.) en ik heb dit model maar ook eentje met knoopjes en wat andere stof.



Jaaahhh! Mijn lieve witte slim havaianas. Loveloveloveit! Deze slippertjes zijn altijd devine en zo elegant! Als je deze niet in je collectie hebt, moetje snel zijn want ze zijn o so populair; in alle kleuren van de regenboog(paars,wit,grijs etc) en mét parelmoerglansje op het bandje! De slippers zijn 25 euro bij de Daily Rush dus, maar zijn echt overal te koop aangeboden alleen is het de vraag of ze er nu nog zijn aangezien ze so snel uitverkocht raken..



Op deze foto lijkt het net koraalkleurig, maar deze bikini is in het echt super HOT PINK en echt serieus KNALLEND he; dat wordt dus opvallen op het strand in Bulgarije! Deze was maar 20 euro bij The Sting.


Ik ben heeel happy met mijn aankopen en ga nog 1 bikini en nog een paar topjes aanschaffen in Apeldoorn, want daar ga ik heen zondag voor een weekje; lekker op de veluwe! Betekent wel 1 ding; hakken inleveren en sneakers uit de kast; bah. i love heels =(. Maar ach slippertjes kunnen wel en die vind ik wel heel leuk.

Ik ben in ieder geval vakantie ready en heb er zin in, al duurt het nog wel 2 weken haha; late boeking gedaan. Bulgarije schijnt de nieuwe upcoming place to be te zijn, dus ik ben heeel benieuwd!

xox Shenqu

Geen opmerkingen:

Een reactie posten