welkom

WELCOME TO THE HOME OF SHENQU





home of a new generation

we heart fashion, music, beauty and we heart you

vrijdag 16 juli 2010

Swatch GOSH Green Hawaii

Dagje telaat, maar komt doordat ik het druk had met shoppen haha!
Ik moet zeggen dat ik de kleur supermooi vind, al moet ik ook eerlijk zeggen dat sommige(vooral oudere) mensen hem spuuglelijk vonden en er helemaal verontwaardigd over waren. Kotsgroen, heksengroen en gifgroen werd het kleurtje genoemd. Maargoed anyway wat vond ik er nou eigenlijk van?


Ik zei vorige keer dat hij goed dekte, maar dat neem ik deels terug. Hij dekt redelijk, maar het is toch echt beter om er een groen kleurtje onder te doen. Het maakt niet uit of je licht of diepgroen doet, want de kleur van green hawaii zelf is de uiteindelijke finish.

Ik ben enthousiast over dit onconservatieve kleurtje en vond hem heerlijk smeren, goede substantie etcetera. Ik ben zot op GOSH haha!

xox

Shenqu

Geen opmerkingen:

Een reactie posten