welkom

WELCOME TO THE HOME OF SHENQU





home of a new generation

we heart fashion, music, beauty and we heart you

woensdag 28 juli 2010

Korte Shoplog(again)

Hello pretty little ladies; ik shop veeeels te veel! Komt het door de vakantie? Teveel vrije tijd is kennelijk dangereux voor je portemonnee! Ik ga elke dag wel even kijken bij een willekeurig winkelstraatje wat in de buurt is en dat zijn er nogal veel in Rotterdam.. Of te wel big spending..

Maarrr sorry dat de vorige shoplog fotoloos erop staat, de foto's komen nog; ze staan op me camera die ik en moment niet kan vinden =( Maar als ik hem te pakken heb, zet ik ze gelijk erop!
Ik ging vandaag naar de Oosterhof; een binnenwinkelcentrumpje met echt allerlei winkels. Van H&M tot Zara, van Rituals tot TBS en van Douglas tot Ici Paric; everything's there(behalve een Expo, apparently.. ik wilde daar nou net heen vandaag!).

Maarrr ik heb wel leuke dingetjes gescoord! Ik ben, zoals al eerder gezegd, mijn magere kwastencollectie aan het opbouwen. De nieuwe Hema kwasten bevallen me zeeeer goed! Echt fijn om mee te werken en zacht, dus ik ben er very happy mee. Nu heb ik de poederkwast links laten liggen, omdat die er simpelweg crappy uitzag.. Ik was dus nog on the hunt voor een goede, maar niet dure poederkwast. Ik had bij GOSH wel een paar goede kwasten gezien voor rond de 10 euro, wat ik wel een goede prijs vind, maar ik vond ze nog iets te klein.




Nu huppelde ik dus vrolijk door de Douglas vandaag en spotte ik daar verborgen achteraan de winkel een schap met allerlei kwasten. Natuurlijk huismerk Douglas, maar ook andere, vrij onbekende, merken. Sommige waren 30/40 euro en dus voor mij een beetje duur, maar toen spotte ik een grote, zachte, natuurlijke poederkwast van het merk 'Barbara Hofmann'. Hij voelde zoo lekker aan en toen ik hem uittestte was hij ontzettend fijn om mee te werken. En guess what; maar 9,50 euro was deze kwast! Dat vond ik echt een koopje voor de kwaliteit en dus nam ik hem blij mee. Ze hadden nog veel meer kwasten, de volgende die ik wil gaan kopen is de kabuki kwast van dit merk. Het zijn allemaal normale prijzen van 10 euro of minder, dus dat is een tip voor de jonge meiden met zakgeld of gewoon mensen die op zoek zijn naar budgetproof kwasten die wél goed zijn! Ik ben er zoo blij mee!


Ik liep nog wat rond in de Douglas, want die is zo leuk in de Oosterhof. Hij is lekker ruim en heeft vaak meer keus dan bij andere filialen het geval is. Zo hebben ze bijvoorbeeld een enorme collectie Koh nagellakjes! Ik word elke keer weer happy als ik ze zie staan; maar heb er geen meegenomen; ga dat wel snel doen, want ze zijn geweldig. Maar weetje wat nou het probleem is.. IK KAN NIET KIEZEN! Als ik daar sta dan vind ik alle kleuren mooi en weet ik bijgod niet welke ik moet kiezen. Aan de ene kant wil ik een speciaal kleurtje, maar aan de andere kant boeit het bij dit merk gewoon weg niet zoveel welke kleur je pakt; ze zijn allemaal prachtig en van topkwaliteit. Als iemand tips heeft voor een kleur die echt een must-have is; let me know! Ik vind de kleur Royal Purple echt een aanrader die ik in mijn collectie heb!



Ik heb wel een ander lakje meegenomen. Er staat altijd een hoekje met allerlei goedkope aanbiedingen van beauty en make up producten. Ik zag dat er nagellakjes voor 1 euro waren van het merk 'Paris Memories'. Ik ken het merk niet en er zaten best leuke kleuren tussen; maar ik ging op safe en kocht een doorzichtige flakie nagellak; you can never go wrong with glitter.

En nu; Let's talk Primark!


Verder ging ik nog naar de Primark. Soms vind ik daar echt superveel leuks, maar soms echt maar 1 ding na uren zoeken. Het is ook altijd té druk gewoon en er zijn soms superveel aso mensen aanwezig. Maargoed als je de kleren niks vind, kun je nog kijken bij de accesoires; and that's exactly what i did! Ik vond een leuke haarband voor 1,50 euro, een mega vlinder ring, retro oorbellen en supercute vlinder oorbelletjes. Alles behalve de haarband was 3 euro; niks toch!? De haarbanden zijn trouwens echt superleuk bij de Primark.. geweldig!



Ik ben vergeten om een foto te maken van de retro oorbelletjes; doe ik snel nog eens wanneer ik ze draag!
Van de andere retro oorbelletjes heb ik geen foto gemaakt; stupid me! Doe ik nog wel een keer Ik ben ook nog even langs TBS gegaan, maar het stond me vandaag niet zo aan allemaal.
Dus ging ik naar Rituals en OMG wat is de winkel toch altijd heerlijk. De sfeer, het interieur, de producten, het personeel; the total package! In de strijd TBS vs. Rituals wint Rituals voor mij toch echt hoor! Die producten zijn zo heerlijk en ook niet duur! Ik heb gekozen voor een handcrème met ginjeng waarvan ik ook de handscrub nog ga halen; als je die opdoet voelt het alsof je een orgasme bij je handen hebt; no kidding.

Nou en dat was het! Ik ga morgen weer wat kleine dingetjes op de kop tikken want ik ben denk ik addicted. They're gonna try to make me go to rehabbb..

xox


Shenqu

Geen opmerkingen:

Een reactie posten