welkom

WELCOME TO THE HOME OF SHENQU





home of a new generation

we heart fashion, music, beauty and we heart you

woensdag 28 juli 2010

Beautyfreak winactie


Ik vind beautyfreak.nl helemaal leuk en ik kijk er dagelijks op, soms een paar keer! Ik vind het een frisse wind en ik vind de stijl van de site en de posts gewoon erg leuk en origineel. Maar nu keek ik dus vanochtend op beautyfreak en zag ik dat ze een winactie houdt! Leuk!

Een prachtig lippalletje van Bobbi Brown wordt aan de winnares geschonken. Bobbi Brown is hartstikke duur voor mij en het zou dus ontzettend leuk zijn om deze prijs te winnen!


Wil je ook meedoen? Dan moet je je abonneren op thebeautyfreak op youtube, beautyfreak followen op twitter en het bericht retweeten en een comment achterlaten bij het bijbehorende artikel met een plus en minpunt over beautyfreak. Tof toch! Ze wil dus alleen maar beter worden en luistert naar haar volgers!

xox

Shenqu

Geen opmerkingen:

Een reactie posten