welkom

WELCOME TO THE HOME OF SHENQU





home of a new generation

we heart fashion, music, beauty and we heart you

donderdag 5 augustus 2010

Oproep KWF: word collectant!



Even iets heel anders; de collecteweek van 6 t/m 11 september van de KWF Kankerbestrijding. Kanker is een vreselijke ziekte, dat weten we allemaal, en ik heb al tijden de wil om vrijwilligerswerk te doen; dus toen ik dit zag bij de advertenties in de krant gaf ik mij meteen op.





Ik zou het leuk vinden als meer mensen dit zouden doen. Ik ben eerlijk gezegd geen voorstander van de meeste goede doelen, omdat ze simpelweg vaak niet effectief zijn of erger; niet te vertrouwen zijn! Maar voor bepaalde doelen heb ik een soft spot, zoals wetenschappelijke of medische organisaties voor onderzoek naar ziektes. Noem me een vrouw van de wetenschap, ik steun deze goede doelen wel. Ik gaf al op mijn 10e braaf al mijn kleingeld aan de collectante en ben dat blijven doen en zal dat waarschijnlijk ook altijd blijven doen. Om nu eens aan de andere kant van de deur te staan, vind ik wel leuk.




Wil jij je ook opgeven? Ga dan naar de site van KWF Kankerbestrijding.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten