welkom

WELCOME TO THE HOME OF SHENQU





home of a new generation

we heart fashion, music, beauty and we heart you

dinsdag 20 juli 2010

Updating and stuff

Weetje nog dat ik de essence duo nagellakjes aanraadde? Ik blijf bij dat standpunt, want god wat kreeg ik veel complimentjes. Mensen vonden hem er superduur uitzien, een fashionista die ik kende dacht zelfs dat het een chanellakje was of een echte professionele manicure! De nagellak is daarom gelijk gebombadeerd tot superfavoriet en ik ga er nog een van aanschaffen omdat ik perongeluk de helft er al uitgekiepert hebt(oeps...).

Maaaarr.. want er is altijd een maar he ;) ik heb er in totaal anderhalf uur over gedaan om het er goed af te krijgen! Het begon met nagellakremover en watjes, ging naar schuursponsjes in de bleek en uiteindelijk nog eens naar nagellakremover met watjes en toen toch maar zelf de laatste glitters eraf gepulkt! Omg wat een gedoe. Dus als ik deze nagellak opdoe, dan houd ik hem ook op voor een paar dagen, deed ik nu ook! Het heeft er 5 dagen opgezeten(met topcoat) en bleef geweldig zitten! Had er nog wel een dag of 2 bij kunnen doen!


Maar oke, dat is dat; nu even over iets wat ik heeel leuk vind en naar uitkijk; morgen ga ik naar Arnhem om te shoppen. Ik zit een weekje op de veluwe nu en ik heb Apeldoorn al vaak gezien, dus ik dacht; laten we Arnhem eens proberen! Ik houd meestal van elke stad(Rotterdammer en citygirl in hart en nieren) en nieuwe steden ontdekken vind ik zooo superleuk!
Een shoplog komt er dus zeker nog morgen of overmorgen als ik het te druk heb met chillen in het zwembad of een ander fantastische zomer ding doen!




Don't you just adore summer?


xox
Shenqu

Geen opmerkingen:

Een reactie posten