welkom

WELCOME TO THE HOME OF SHENQU





home of a new generation

we heart fashion, music, beauty and we heart you

woensdag 7 juli 2010

NOTD hema nagellak

Hema makeup gebruik ik eigenlijk best vaak. De mascara´s vind ik niks, de lipglosses/sticks zijn gewoon goed, de eyeliners ook prima en de nagellakjes heerlijk voordelig.

Ik koop hema nagellak best vaak omdat ze maar 2 euro kosten en ik ze dus al snel in mijn mandje gooi. Simpele nagellak is het vooral, maar er zitten ook soms hele mooie tussen!






Toen ik al een hele tijd geleden in de hema rond liep spotte ik de nieuwe neon collectie; felle, matte kleuren in zomerse tinten zoals paars,geel,roze,groen en oranje. Ik heb blauw, geel en roze gekocht. Roze omdat roze altijd goed is naar mijn mening. Knalroze neon-nagellak vind ik zó tof, het knalt zo lekker en is ook super girly! Geel vind ik erg gewaagd, want het staat niet veel mensen, maar ik kan het wel hebben met mijn caramelhuid en bruine haar dus ik nam een risico.


Hierboven de gele neon nagellak. Het is een prachtige gele, totaal matte kleur! Ik vind hem heel mooi uitgevallen en super zomers. Als ik naar me nagels kijk, word ik helemaal vrolijk!
Waardering: ***
Bovenstaande is nummer 72. Deze heerlijke nalroze nagellak is echt een nagellak naar mijn hart. Hij straalt vrolijkheid en girly-heid uit. Deze nagellak staat ook superleuk op heel veel verschillende outfits! Echt een aanradertje.
Waardering: ****

Deze heerlijk knalblauwe smurfalicious kleur is echt een verrassende favoriet van mij geworden voor in de zomer! Vroeger vond ik blauw lelijk en te heftig als kleur. Maar weetje, tis eigenlijk very cool en ook nog eens very hip deze zomer! Ik ga deze kleur vaak dragen, bijvoorbeeld op het leuke nieuwe rokje van de h&m met de leuke paars/blauw/roze bloemetjesprint wat je op de bovenstaande foto ziet! Dat rokje is ook echt een aanrader en maar 10 euro! Maar daar schrijf ik later meer over in een speciaal rokjes bericht.
Waardering: ****

Eerst even iets positiefs; deze lakjes zijn totaal niet stroperig! Echt toppe,gladde resultaten krijg je hierdoor!

Er zijn wel nadelen aan dit en de andere hemalakjes die ik heb aangeschaft.

Wat me opvalt is dat de lakjes altijd heel dun zijn en dus niet goed dekkend. Ik heb op de foto drie laagjes op, maar een vierde is in het echt het mooiste want nu zie je soms nog me nagel erdoorheen! Bij een matte kleur vind ik het toch wel belangrijk dat het goed dekt.. Dus dat irriteerde me enorm bij het lakken. Ik heb serieus nog nooit een lakje gehad wat zo slecht dekte als de hema lakjes.
Groot alarm! Deze lakjes geven heel erg af op je nagels! Gebruik dus zeker een basecoat want anders verpest je je nagels, voor een paar dagen zal je geen mooie nagels hebben dan!
Verder is er niet veel aan de hand met de lakjes. Het chippen begint na 2 dagen, maar met een topcoat denk ik dat je dat wat langer uitstelt! Het kwastje is gewoon goed en fijn en de kleuren leuk, maar niet verrassend. De hemalakjes zijn over het algemeen voor mensen die op veilig willen spelen, maar toch leuke nagels willen hebben, en dat is prima! De andere kleuren uit de collectie heb ik niet gekocht, maar misschien doe ik dat nog wel binnenkort!

Onze favoriet: Knalroze; nummer 72 (bah ik haat nummers, ik wil namen!) en knalblauw; nummer 81.
xox Shenqu

Geen opmerkingen:

Een reactie posten