welkom

WELCOME TO THE HOME OF SHENQU





home of a new generation

we heart fashion, music, beauty and we heart you

vrijdag 9 juli 2010

ALERT! Twilight eclipse collectie van essence!

Ik ben toevallig vanavond nog naar de nieuwe Twilight film geweest en hij was awesome.

Ik was altijd team Edward maar nu neig ik toch meer naar team Jacob(wat heeft hij vaak geen shirt aan zeg). Echt een aanrader en hij duurt 2 uur lang dus het is zeker een avondvullend programma.

Maar even over iets anders. Ik was dus aan het kijken op de website van essence en wat zie ik daar tot mijn grote verbazing en vreugde; Essence gaat een trend collectie lanceren in stijl van Twilight Eclipse! Hieronder een printscreentje van de website:



Geweldig he! Het is echt in vampierstijl en oke misschien niet heel geweldig tijdens de zomer, maar voor in de avond ziet het er erg sexyproof uit.

Het zal bestaan uit drie kleuren duo baked eyeshadow; blauw,grijs en paarsachtig. Twee kleuren glitter eyepencil, een shimmer powder, lipglosses in de kleuren van ; zwart,rood,paars/roze-achtig en heel licht roze-achtig.

Maar mijn favoriet en mijn grote interesse zijn de nagellakjes; rood,zwart,paars,grijs en heel licht roze-achtig. Rood en zwart waren natuurlijk voorspelbare kleuren, zwart duister als de nacht en rood natuurlijk zoals het bloed wat de vampieren wel lusten, de paarstint snap ik ook nog wel een beetje, want hij is vrij donker. De andere kleuren verbazen me wel een beetje. Het zijn niet echt vampierenkleuren toch? Misschien behoren die kleuren tot het kamp Jacob en de weerwolven? Ik ga er sowieso een paar aanschaffen, want ik ben stiekem wel een beetje een Twilight fangirl.

De datum dat het in de winkel ligt is eigenlijk al verstreken! Dus mijn verwachting is.. dat hij helaas niet wordt uitgebracht in Nederland. Wat ontzettend lame en stom dat ze ons kikkerlandje overslaan. Er zitten hier ook bendes TwiHards HOOR ESSENCE!

xox

Shenqu

Geen opmerkingen:

Een reactie posten