welkom

WELCOME TO THE HOME OF SHENQU





home of a new generation

we heart fashion, music, beauty and we heart you

dinsdag 6 juli 2010

Wk koorts

Wat zijn we al ver he! De halve finale, das toch wel knap gedaan van onze oranjeleeuwen!

Ik hoop echt dat we blijven winnen want dan heb ik nog even wat aan me oranjeoutfits en me oranjemakeup haha!

Voor de meiden die oranje een beetje overdreven vinden en eigenlijk niet zo durven om in een totaal oranjefan outfit de deur uit te gaan, is er een kleine mogelijkheid om toch nog een beetje oranje in je outfit te verwerken; Nagellak! Je hebt natuurlijk veilige kleuren zoals perzik-gekleurd of koraaloranje, maar denk ook eens bijvoorbeeld aan knaloranje! het staat nog leuker als je bruin bent en dat ben ik met dit weer wel geworden!

Ik heb een keer in haast deze nagellak gekocht van miss sporty. Hij was spotgoedkoop; 2 euro.
Ik had in eerste instantie gewoon een oranjelak nodig en omdat ik eigenlijk oranje nooit draag, wilde ik geen dure kopen. Achteraf bleek dit lakje erg mooi te zijn! Hij heeft echt een metallic glansje en deze nagellak lijn heet niet voor niks 'clubbing colours', s'avonds of als er lichten op schijnen reflecteert het echt super mooi! Ik heb ook een donkerblauw lakje van deze lijn en die is ook echt super leuk! Zoals ik net al zei is de metallic glans echt bijzonder!



De nadelen van dit lakje zijn dat als je niet zo ervaren bent met nagellakken het niet mooi kan uitpakken. Hij kan namelijk erg stroperig smeren! Ik moet soms na het derde laagje toch nog een paar nagels over doen, heel vervelend dus! Maar met een beetje oefening heb je hier eigenlijk niet veel problemen meer mee.

Waardering: ***

Was dat té fel oranje voor je? Ga dan voor veilig!


Koraaloranje is een mooie kleur die meer neigt naar roze dan naar oranje! Het is ook nog eens een van de hippe kleurtjes die in zijn deze zomer! Plus niet te vergeten; mooi op een gebruind huidje! Catrice heeft echt de perfecte koraal-kleur genaamd; 'Meet me at coral island!'


Waardering: *****



Nog minder opvallend? Lieflijk licht oranje is ook leuk! Catrice heeft er een genaamd; 'I scream peach'. Maar je kunt ook van essence, hema of andere budgetmerken kopen, lieflijk lichtoranje is namelijk in bijna elke nagellak lijn wel terug te vinden!

Sowieso is de nieuwe nagellak lijn van Catrice helemaal tof! Echt alle kleuren zijn aan te raden haha! Voor ieder wat wils!

xox Shenqu

Geen opmerkingen:

Een reactie posten