welkom

WELCOME TO THE HOME OF SHENQU





home of a new generation

we heart fashion, music, beauty and we heart you

vrijdag 9 juli 2010

ALERT! Eau de Zwitsal!

Ik smeer stiekem nog steeds weleens wat zwitsal op mijn inmiddels toch echt bijna 18jarige huidje. Het ruikt lekker, onschuldig en zacht. De handcrème is mijn favoriet.

Maar nu liep ik dus in de etos en zag ik daar toch iets leuks staan! Zwitsal eau de toilette of te wel een Zwitsal luchtje. Ik heb hem meteen getest en wat rook ik heerlijk, zelfs mijn vriend merkte het op! Ik ben gek op luchtjes en meestal ook wel bekende, duurdere luchtjes zoals van Gucci (Gucci deux), Dior (Hypnose), Burberry (bijna allemaal lekker) en mijn zomer favoriet; Sun van Jil Sanders! Maar het Zwitsal luchtje ga ik zeker aan mijn collectie toevoegen, want de prijs is belachelijk goedkoop voor een luchtje haha; 12,50 euro! Voor dat geld hoef je het niet te laten toch!

Hieronder staan wat foto's van het nieuwe luchtje;



Leuk he? Simpel flesje, maar het is ook eigenlijk een simpel product! Gewoon de vertrouwde Zwitsal geur die velen nog steeds lekker vinden ruiken en niet alleen bij baby's, maar dan in een handig luchtje! Ik ben enthousiast en heb hem vandaag meteen gehaald voordat hij was uitverkocht. Ik had namelijk al zo'n vermoeden dat dit luchtje snel over de toonbank zou gaan! Ik had gelijk, want toen ik hem net ging halen, toen stonden er nog maar 4 flesjes terwijl de luchtjes gister zijn binnengekomen!



Hij ruikt ontzettend heerlijk en zacht, precies zoals Zwitsalproducten ruiken eigenlijk. Hij houdt niet zo lang, maar het is natuurlijk ook een eau de toilette en niet een parfum, misschien als dit luchtje goed verkoopt, volgt de parfum wel?! Ik vind de verpakking zo leuk trouwens, het is eigenlijk niks nieuws het is zoals alle Zwitsal producten, maar gewoon het ziet er zo leuk uit! En juist de simpelheid van de flacon geeft het zijn charme. Ik heb nagevraagd of dit een permanentje is in de schappen van de drogisterijen en het antwoord was JA! Hoera, want dit is echt een nieuwe favoriet van mij en ga ik dus telkens weer aanvullen in mijn luchtjesverzameling!



Ook een positief punt; hij is hypoallergeen! Mensen met een gevoelige huid en een allergie voor zeepproducten kunnen hem dus ook gebruiken! Dat is nog eens fijn! Er staat ook bij vermeld het luchtje alsjeblieft niet op baby's te spuiten, want baby's horen gewoon geen parfum op te krijgen! Het mag wel op lakentjes of kleertjes van de baby's, maar het is dus echt een luchtje voor volwassenen of nouja.. mensen van boven de 6 ofzo iets.

Waardering: *****

xox Shenqu

Geen opmerkingen:

Een reactie posten